Riga

Hotel Wellton Centrum

9 beoordelingen

lees meer

Zeer fraai en modern hotel gevestigd in een historisch pand, midden in het oude centrum. Dwaal door de straatjes en steegjes en geniet van alles wat Riga te bieden heeft.

Ligging:

in het oude centrum 'Vecriga', temidden van smalle straatjes, steegjes en hofjes met gezellige barretjes en restaurants.

Faciliteiten:

receptie, lobby, bar, ontbijtrestaurant, restaurant 'Melna Bite', Wellness-area (tegen betaling) met klein binnenzwembad, jacuzzi, Finse sauna, Turks stoombad en massage- en beautysalon.

Kamers:

comfortabele kamers ingericht in aardetinten, voorzien van gratis WiFi, airconditioning, flatscreen-tv, tele-foon, kluisje, minibar, koffie-/theefaciliteit en badkamer met douche, toilet en haardroger. Kamers kunnen qua indeling onderling verschillen.

Kamertype:

Standaard

Verzorging:

inclusief ontbijtbuffet

Bijzonderheden:

Toeristenbelasting bedraagt ca. €1,- p.p.p.n. Deze belasting is niet inbegrepen in de hotelprijzen en dient ter plaatse te worden voldaan.

Kaart:

Hotel Wellton Centrum kamer opties

Kamertype(s) Min. aantal personen Max. aantal personen Op basis van

Beoordelingen Hotel Wellton Centrum

7,9
Uitstekende Ligging
Score uit 9 beoordelingen
waardering
7,9
ligging
9,7
eten
8,1
kamers
7,9
service
7,6
prijs / kwaliteit
7,9
faciliteiten
8,1
Laatste beoordelingen
6
Y
2025-06-21
Ligging
10,0
Eten
7,0
Kamers
7,0
Service
4,0
Prijs / kwaliteit
6,0
Goede ligging in het centrum met de meeste bezienswaardigheden op loopafstand. Goed bereikbaar met bus 22 vanaf vliegveld en alle OV dichtbij. Kamers zijn wel goed, maar de douche in onze kamer sloot niet goed af, daardoor water op de vloer. Koelkast is er wel, maar koelt niet. Geen normale koffie, maar de zakjes zij altijd met melk. Bijna alle kamers kijken uit op de binnenplaats, dus verwacht geen mooi uitzicht.
Meeste personeel is niet service gericht. Inchecken van 1 persoon lukte niet, omdat ze de reservering niet konden vinden. Wij moesten het zelf maar oplossen, want het was hun fout niet werd gezegd. Uiteindelijk heeft stedentrips.nl contact gehad met het hotel en de zaak opgelost. Het bleek dus wel de fout van het hotel. Maar geen excuses of sorry of kopje koffie voor het ongemak tijdens het wachten. Ook sloot de deur van een van de kamers niet, waardoor de deur de hele dag open bleef. Ze zouden het doorgeven aan de technische dienst en de huishouding, maar er is niets mee gebeurd. We kwamen zelfs een keer 's middags terug, terwijl de deur open stond! Housekeeping hoefde niet schoon te maken, dus er was blijkbaar gewoon iemand toch op de kamer geweest. Dit keer uiteindelijk een sorry gekregen van de receptie. Maar het leek wel of klachten niet serieus werden genomen.