Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht met de veelgestelde vragen per categorie. Kies een Categorie, kies vervolgens een onderwerp en u ziet het antwoord op uw vraag.

Kies een categorie

Bagage
Betalen
Brexit en uw reis
Overig
Reisdocumenten
Stedenreizen & het Coronavirus
Stedentrip boeken
Vliegreizen
Onderwerpen wijzigen
Vliegreizen

Hoe kan ik inchecken voor mijn vlucht?

Om aan de wensen van alle reizigers tegemoet te komen, bieden bijna alle luchtvaartmaatschappijen verschillende mogelijkheden aan om in te checken:

Internet Check-in: Snel en eenvoudig inchecken via de website van de desbetreffende luchtvaartmaatschappij vanaf 48 / 30 of 24 uur tot ca. 1 uur voor vertrek van uw vlucht. U print zelf uw eigen instapkaart en kunt uw bagage voor vertrek eenvoudig inchecken bij het afgiftepunt op de luchthaven. Werkwijze: Ga naar de websitevan de luchtvaartmaatschappij. Hier kiest u voor 'inchecken'.
Op het Electronische ticket welke u bij uw reisbescheiden kunt terugvinden, staat het 'E-Ticketnumber'. Dit nummer vult u in op de website.

Selfservice check-in: Door gebruik te maken van de handige incheckautomaten op de luchthaven Schiphol kunt u de wachtrijen omzeilen. U voert uw paspoort of E-Ticketnumber in en kunt dan binnen enkele tellen uw stoel selecteren en met uw boarding pass doorlopen naar de gate.

Business Class check-in: zijn speciaal gereserveerd voor alle Business Class passagiers. Voor een snelle en persoonlijke service kunt u gebruikmaken van deze Business Class incheckbalies of van de incheckautomaten. Bij de meeste luchtvaartmaatschappijen is het mogelijk om ook de terugreis on-line in te checken, raadpleeg de desbetreffende website van de luchtvaartmaatschappij airlines of download de app van de luchtvaartmaatschappij waar u mee reist.

Geen antwoord op uw vraag gevonden?

Indien u in bovenstaand overzicht geen antwoord op uw vraag heeft gevonden, dan kunt u per e-mail of telefonisch contact met ons opnemen